Wednesday, July 4, 2012

andai ini TAKDIRNYA

aku accept all thing yang kau text tadi ..
dan dekat blog ni jugaklah aku taip apa yang kau send !
maybe one day memory card aku menggila macam kau jugak ..
 so aku tak ada bukti kukuh untuk kau flash back apa yang kau merapu tadi !!

6.12pm, 4 July
"Pg  la ngan palat ke heri ke..ak dh xde pape ngan ko.ak dh xnk kt ko."
7.29pm, 4 July
"Mulai hari ni ak dh xde kne mengene ngan ko ataupun fmly ko.."
7.29pm, 4 July
"Ilmu ape yg ko gune ni.knp mkn ak benci ko mkn ak xleh lupekn ko!!!ak btl2 trsksa!"

TAHNIAH .. 
aku dah bosan untuk terangkan dan menerangkan semua yang kau buat..
aku dah penat asyik bediam diri untuk make sure HATI kau tak terluka..
sakit otak aku nak fikir macam mana nak make sure kau ok..tak stress !

and FINALLY 
aku yang STRESS ..
aku yang kecewe..
aku jugak la yang TERLUKA !

yesterday ... yes still remember ..
YESTERDAY kau tabur janji-janji MANIS kau ..
but hari ni....aku rasa macam nak bangun dari kerusi tu..
then berambus dari tempat tu !!
tapi aku fikir apa orang lain cakap kalau aku tinggalkan kau masa tu ..
hari ni segala-galanya pahit bagi aku !
kau order kan aku TEH O ( pahit nak mampos )
tapi sebab nak jaga perasaan kau aku telan air tu walaupun tekak ni dah tak boleh nak terima..
aku teman kau carik barang yang kau nak tu..tapi tak jumpa !
bila tak jumpe kau mula nak salahkan aku ...
EVERYDAY and EVERY THINGS aku penyebabnya !!!



and finally aku GIVE UP !!
memang tu pon yang kau nak dari aku kan..??
ok aku SEDAR diri aku tak SEMPURNA !!
tipu la kalau CLASH tu tak SEDIH kan..??!
but aku bukan sapa-sapa untuk paksa kau teruskan hubungan dengan aku !

aku percaya takdir..
jodoh pertemuan semua Allah yang tentukan...
aku sayang kan kau..aku cinta kan kau..
aku SAYANG keluarga kau..
sekali pun kita dah tak ada apa-apa...
aku akan tetap ziarah keluarga kau..
kalau dah Allah tentukan jodoh kite tu ada...
insyaallah tak akan kemana !

------> semoga aku dapat lalui semua ni dengan tenang dan tabah .. i need my time to make sure i can survive all things after this WITHOUT you again !

i LOVE you

No comments:

cerita lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...